Európai Uniós pályázatot nyert Bonyhád Város Önkormányzata. A projekt keretében már megtörtént a Polgármesteri Hivatal infrastrukturális fejlesztése: elsõsorban az informatikai eszközöket korszerûsítették, illetve a szakmai munkát elõsegítõ szoftvereket vásároltak. A következõ idõszakban az apparátus képzésére helyezik a fõ hangsúlyt. A képzések miatt a május 11-i héten csökkentett ügyfélfogadási idõvel üzemel a hivatal.
Május 11-én hétfõn a városüzemeltetési osztály, kedden délután az építési osztály és az okmányiroda, illetve egész nap a városüzemeltetési osztály, szerdán a pénzügyi osztály, a belsõ ellenõrök és a hatósági osztály, csütörtökön délután az építési hatósági osztály, az okmányiroda, valamint a humánszolgálat és az intézményvezetõk, május 15-én pénteken pedig a titkárságon és a körjegyzõségi hivatalokban dolgozók vesznek részt képzésen.
Kovács Péter címzetes fõjegyzõ elmondta, hogy a képzés tematikája sokrétû:
– Ügyfélszolgálati kommunikáció, stressz- és konfliktuskezelésen kívül konkrét gyakorlati feladatok is megvalósításra kerülnek, úgy mint a pénzügyi és gazdálkodási felelõsségvállalás szabályozása, a költségvetés készítésének és elfogadásának a folyamata, a hivatal külsõ és belsõ egységei közötti kommunikáció javítása, az ügyintézés csökkentése és eredményessége. Úgy gondolom, ezeknek az ismereteknek mind hasznát fogjuk venni a konkrét munkavégzés során. A képzések ellenére is minden nap nyitva lesz a hivatal, a legsürgõsebb ügyeket természetesen el fogjuk látni ezeken a napokon is.